Norbergs Tennisklubb

Dubbelturnering och KM för juniorer i september!

Vi kommer att köra en dubbelturnering den 2 september (anmälningsavgift är 50 kr), vi delar in lag och lottar par samt spelschema utifrån hur många som anmäler sig.

Vi kommer även att köra ett klubbmästerskap för alla juniorer den 3 september (det är gratis att vara med på detta), en klass med yngre juniorer (upp till 12 år) samt en klass för äldre juniorer (upp till 16 år).

Anmälningslistor kommer att finnas vid banorna inom kort.

Hör av er till malte@realtimeconsulting.se eller på 070-7716336 - om ni har några frågor.

Alla kan verkligen deltaga i våra turneringar så passa på att anmäl er så fort som möjligt, ju fler vi blir - ju roligare blir det! Anmäl er via hemsidan eller till malte@realtimeconsulting.se alternativt per telefon till Malte på 070-7716336

/Styrelsen

Copyright © 2003-2020 Din Hemsida All rights reserved.

Följ även Norbergs tennisklubb på Facebook